
Джерело: nationalgeographic.com
Резистентний крохмаль міститься в таких продуктах, як зелені банани, сирі картоплі, вівсянка, деякі горіхи та насіння, бобові та інші зернові. Він не перетравлюється в тонкій кишці, як інші крохмалі; натомість він переміщується і ферментується в товстій кишці, де живить корисні бактерії, що підтримують різні аспекти вашого здоров’я.
«Вуглеводи мають погану репутацію, але резистентний крохмаль — це ще одна причина вживати вуглеводи розумно», — каже Тара Коллінгвуд, зареєстрований дієтолог із Орландо.
Наростаюча кількість досліджень висвітлює ці переваги для здоров’я. Дослідження, опубліковане в журналі Nature Metabolism у лютому, показало, що споживання резистентного крохмалю протягом восьми тижнів сприяло зниженню ваги у людей з надмірною вагою шляхом зміни мікробіому кишківника, зменшення запалення, покращення чутливості до інсуліну та зниження здатності організму засвоювати жири.
Інші дослідження показали, що резистентний крохмаль допомагає контролювати рівень цукру в крові, знижує ризик раку та передчасної смертності від будь-якої причини. Резистентний крохмаль навіть вивчався як дієтична терапія для обмеження прогресування діабетичної хвороби нирок.
І все ж, за даними дослідження в Journal of Nutrition, більшість дорослих у США не споживають достатньо резистентного крохмалю. Дослідники виявили, що більшість людей споживають 4-5 грамів резистентного крохмалю на день, тоді як «адекватне споживання, яке приносить користь для здоров’я, становить 15 грамів на день», — каже співавтор дослідження Мінді А. Паттерсон, доцент кафедри харчових наук і дієтології Університету штату Техас у Х'юстоні.